Thursday, January 6, 2011

Sekolah oh sekolah!

Diam tak diam dah seminggu persekolahan  bermula. Maka bertambah sibuklah aku dengan aktiviti di sekolah.. Banyak sungguh kerja yang perlu di siapkan .Tahun ni aku masih lagi di kelas yang sama. Peningkatan peratus sains pada tahun lepas membuatkan aku dan rakan2 terpaksa berkerja lebih keras untuk mengekalkan dan meningkatkan  peratus itu..he..seram jugak rasanya.. tapi bila pikir2 balik seronok bila tengok anak murid kita ni berjaya..

Tahun ni jugak aku kena bertapa di sekolah sampai petang gamaknya... ya la anak2 dah mengaji KAFA   sampai kul 5.30 jadi bolehlah aku buat apa yang patut.. Sekarang ni pulak satu murid satu sukan. rabu dan khamis sampai petang.. nampak gaya tahun ni aku berkampung di sekolah sampai petang lima hari seminggu lee...

apa nak buat.. sampai anak sulungku berkata dia tak mau jadi cikgu lah! banyak sangat kerja! budak2 pun tahu...

sabtu ni pulak ada kursus dalaman.sampai tengahari... 6 hari seminggu le. pi sekolah..apo nak di katoo...

No comments:

Post a Comment